مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-03-21)نیروی انتظامی با توجه به اینکه یک سازمان امنیتی- اجتماعیاست و دارای آرم، لوگو، علائم گرافیکی، شعار، پرچم و لباس فرم میبا تائید کنندههای مشهور، نگرش مصرفکننده، خودپنداره.شد، ...
-
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-03-21)این پژوهش بر آن است تا عوامل شکلدهنده ارزش ویژه برند را شناسایی، وزن و رتبه هریک از این عوامل را ازلحاظ اهمیت و تأثیرگذاری تعیین نماید. شاخصهای پژوهش از مدل آکر استخراج گردیده و زیرشاخصها با مراجعه به متخصصان ...
-
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-03-21)امروزه اهمیت برند در خرید برخی مشتریان تا آنجاست که اغلب تصور میشود بهجای کالا مشتری میخواهد برند را خریداری کند. در این مطالعه در پی شناسایی ذهنیت افراد از برند، ابتدا برند را بر اساس کهنالگوها بررسی ...
-
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-03-21)شاخصهای قدرت اجتماعی برند بهعنوان یک منبع و مفاهیم نوین آن بهعنوان عوامل بسترساز و تکمیلکننده قدرت اجتماعی برند در رفتار کنشگران است. هدف از پژوهش حاضر، تبیین عوامل قدرت اجتماعی برند و اهمیت و کاربرد هریک ...



