مرور دوره 3, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-02-19)هواخواهی برند، به طور فزاینده به عنوان رابطه غایی مشتری و برند در نظر گرفته میشود. پژوهشها در حوزه هواخواهی برند بسیار محدود است و بیشتر مطالعات، هواخواهی برند را به عنوان یک متغیر تکبُعدی ...
-
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی (بر اساس تئوری وسیله-هدف)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-02-19)در سالهای اخیر، رسانههای اجتماعی به جزئی جداییناپذیر از زندگی افراد تبدیل شدهاند و همین مساله باعث ترغیب مدیران به استفاده از آنها در فعالیتهای بازاریابی شده است. نرمافزارهای پیامرسان موبایلی مانند تلگرام، ...
-
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-02-19)با توجه به نو بودن بحث بازاریابی تجربی و عدم پژوهشهای کافی در این زمینه در ایران، این پژوهش با هدف بررسی تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری، با نقش میانجیگری شخصیت برند انجام شد؛ که برند ...



