مرور دوره 5, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
رتبهبندی و تبیین نقش صنایع ملی از حیث اهمیت در ارتقاء برند ملت ایران
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-02-20)امروزه با پدیدهای مواجه هستیم به نام «برند ملت»که بخش صنعت یکی از بخشهای مهم و تأثیرگذار بر آن است. کیفیت و ویژگیهای منحصربهفرد محصولات و کالاهای صادراتی یک کشور، افکار عمومی را ...
-
طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه دادهبنیاد
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-02-20)ایجاد مشغولیت مشتری با برند میتواند موجب تقویت وفاداری و افزایش درآمدهای برند شود. ازاینرو شناسایی عوامل مؤثر بر مشغولیت مشتری با برند ضروری است. این پژوهش با بهرهگیری از رویکرد کیفی و استراتژی نظریه داده بنیاد با ...
-
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرفکنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-02-20)با توجه به اینکه قوانین و مقررات محکم و مدونی در زمینه مبارزه با تولید و عرضه محصولات تقلبی وجود ندارد، تقریباً میتوان ادعا کرد که جلوگیری و مبارزه با تولید و عرضه محصولات تقلبی در ایران کاری بسیار دشوار است. تنها ...
-
الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-02-20)رشد اخیر جهانیشدن و گسترش تجارت بینالمللی موجب شده بسیاری از شرکتها فرصتهایی را برای توزیع محصولات خود در سراسر جهان کشف کنند. در حال حاضر، بررسی آنچه قصد مصرفکنندگان برای خرید محصولات خارجی را تحت تأثیر قرار ...



