• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نقدنامه زبان‌های خارجی
    • دوره 1, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نقدنامه زبان‌های خارجی
    • دوره 1, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    معرفی‌ کتاب <i>کلاس‌های آموزشی زبان فرانسه به مثابه زبان خارجی‌ و زبان دوم</i>

    (ندگان)پدیدآور
    زختاره, سمیه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    539.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    یادداشت انتقادی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    کتاب کلاس‌های آموزشی زبان فرانسه به مثابۀ زبان خارجی‌ و زبان دوم، توسط دو زبان‌شناس نامدار فرانسوی (ژان پی­یر کوک و ایزابل گروکا) نگاشته و برای اولین بار در سال 2002 توسط انتشارت دانشگاهی گرونوبل به چاپ رسیده است. این اثر مرجعی برای تمامی‌ پژوهش­‌گران در زمینۀ آموزش به‌شمار می‌رود‌، زیرا مروری کلی‌ و ارزشمند از دانش امروزی آموزش زبان ارائه می‌کند. همچنین، این کتاب چگونگی‌ شکل‌گیری و پی‌ریزی آموزش زبان به عنوان رشته‌ای‌ مستقل و موقعیت‌های آموزشی، کلاس درس و همچنین بازی­گردان‌های اصلی‌ این حوزه را توضیح و شرح می‌دهد. در ضمن، راهکارهایی را برای اجرای روش‌ها و تکنیک‌های آموزشی موثر در زبان‌آموزی بررسی می‌کند‌.
    کلید واژگان
    آموزش زبان خارجی‌ و زبان دوم
    آموزش‌شناسی‌
    رویکرد و فرآیند آموزشی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    شورای بررسی متون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
    سازمان پدید آورنده
    دکترای آموزش زبان فرانسه از دانشگاه لورن فرانسه، تهران، ایران

    شاپا
    2645-596X
    URI
    http://brjofls.ihcs.ac.ir/article_3435.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/412426

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب