مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بهبود تعاملات اجتماعی سه پسر آسپرگر متعاقب تمرین فنون کاتا، پژوهش مورد منفرد
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)اختلال در تعاملات اجتماعی یکی از ویژگیهای مهم کودکان مبتلا به سندروم آسپرگر است. هدف از پژوهش حاضر، تعیین تأثیر آموزش تمرین فنون کاتا بر بهبود تعاملات اجتماعی سه کودک مبتلا به سندروم آسپرگر بود. در این پژوهش از روش مورد ...
-
ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)هدف اساسی این تحقیق، بررسی ارتباط سبکهای هویت و جهتگیری مذهبی با سلامت عمومی دانشجویان بود. گروه نمونه مورد مطالعه ( 325=N ) به روش تصادفی چند مرحلهای و طبقهای انتخاب شدند. ابزار اندازهگیری، پرسشنامه 28 مادهای سلامت ...
-
تفاوتهای جنسیتی در سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی در پیشبینی سبکهای عشقورزی دانشجویان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)یکی از مهمترین مسائل دوران دانشجویی، روابط عاشقانه با جنس مخالف است. پژوهشها نشان داده است این روابط بر زمینههای اصلی عملکرد جوانان، همچون: روابط صمیمانه، تحول هویت، رابطه با همسالان و تحول جنسی تأثیر میگذارد. مطالعه ...
-
تحلیل محتوای کتابهای «بخوانیم و بنویسیم» پایۀ سوم ابتدایی بر اساس مؤلفههای کارکردهای اجرایی: روش آنتروپی شانون
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر تحلیل محتوای کتابهای بخوانیم و بنویسیم پایه سوم ابتدایی از منظر تأکید بر مؤلفههای کارکردهای اجرایی (حافظهفعال، بازداری پاسخ و مدیریت زمان) است. پژوهش حاضر توصیفی و از نوع تحلیل محتوا با بهکارگیری روش ...
-
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر میزان قربانیشدن عاطفی دانشآموزان دختر قربانی قلدری مدارس دوره دوم متوسطه شهر بوکان در سال تحصیلی 93-92 بود. ارتقای امید در نظریه اسنایدر، فرایندی انگیزشی - شناختی ...
-
شناسنامه علمی: سـال ششم– شماره اول– شمـاره پیاپی (10)- بهار و تابستان 1395
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)
-
نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در خطر استفاده از مواد در دانشجویان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-08-22)تجربۀ رویدادهای آسیبزا در دوره کودکی و ویژگیهای انحرافی شخصیت، خطر استفاده از مواد را افزایش میدهند. برای آزمون این فرض پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش تجربۀ رویدادهای آسیبزای دورۀ کودکی و انحراف شخصیت در پیشبینی خطر ...



