دوره 3, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانشآموزان دختر دوره متوسطه
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-04-21)از آنجایی که پرخاشگری و رفتار پرخاشگرانه آثار نامطلوبی بر حالت درونی افراد و به پیرو آن بر روابط بینفردی میگذارد، از طرفی توانایی در برقرارکردن ارتباط مؤثر با دیگران، باعث رشد مطلوب و شکوفایی شخصیت میشود، از این رو در ...
-
تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزیشده بر قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-04-21)هدف از این پژوهش، تعیین میزان تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامهریزی شده کرومبولتز بر ادراک قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان بود. جامعه آماری پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه اصفهان در سال 1387 ...
-
بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجیگرایانه سبکهای تفکر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-04-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی با توجه به نقش واسطهای سبکهای تفکر نوع اول، در میان دانشآموزان تیز هوش و عادی به روش مدلیابی معادلات ساختاری بود. جامعه مورد مطالعه دانشآموزان تیز هوش و ...
-
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانشآموزان دختر و پسر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-04-21)در دیدگاه شناختی طرحوارههای ناسازگار اولیه از بنیادیترین مولفههای شناختی محسوب شده، حتی گاهی اوقات پیش از آنکه کودک زبان را بیاموزد، شکل میگیرد (طرحوارههای پیش کلامی) و اغلب نفوذ خود را بر سیستم پردازش اطلاعات در زیر ...
-
مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازماندهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-04-21)هدف پژوهش حاضر مقایسه الگوی ترسیمی و توانایی سازماندهی و حافظه دیداری – فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی است. این پژوهش از نوع علّی مقایسهای بود، برای انتخاب نمونه، از بین مدارس ابتدایی پسرانه منطقه ...



