دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مقایسۀ سبکهای اسناد و باور به دنیای عادلانه بین افراد روانرنجورگرا، برونگرا و عادی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-07-23)هدف از پژوهش حاضر، مقایسۀ سبکهای اسناد و باور به دنیای عادلانه در افراد روانرنجورگرا، برونگرا و افراد عادی بود. بدین منظور با استفاده از طرح پژوهش علی ـ مقایسهای، سه گروه 30 نفری از افراد روانرنجور، برونگرا و عادی ...
-
بررسی اعتیاد به اینترنت، میزان استفاده از پیامرسانهای آنلاین و خیانتهای اینترنتی به عنوان پیشآیند طلاق در زوجهای در آستانۀ طلاق و مطلقۀ شهر اصفهان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-07-23)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ اعتیاد به اینترنت، میزان استفاده از پیامرسانهای آنلاین و خیانت اینترنتی به عنوان پیشآیند طلاق در زوجهای در آستانۀ طلاق و مطلقۀ شهر اصفهان بود. روش این پژوهش، توصیفیاز نوع همبستگی بوده است ...
-
مقایسه ادراک از خود و روابط مدرسهای در دانشآموزان دارای نارساییهای ویژه در یادگیری و عادی مقطع تحصیلی راهنمایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-07-23)هدف از این مطالعه، مقایسه ادراک از خود و روابط مدرسهای در دانشآموزان دارای نارساییهای ویژه در یادگیری و دانشآموزان عادی بود. آزمودنیهای پژوهش شامل 80 دانشآموز پایه تحصیلی دوم راهنمایی بود که به روش تصادفی خوشهای چند ...
-
مدل ساختاری تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عدالت تعاملی و کانون کنترل کار در بین کارکنان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-07-23)این پژوهش با هدف بررسی مدل ساختاری تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عدالت تعاملی و کانون کنترل کار در بین کارکنان انجام شد. روش پژوهش همبستگی و جامعۀ آماری آن همۀ کارکنان ستادی آموزش و پرورش ...
-
رابطه اسنادهای علَی با اضطراب امتحان: نقش میانجی اهداف پیشرفت
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-07-23)سبکهای اسنادی از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر عملکردها و فرآیندهای روانی و تربیتی دانشجویان محسوب میشود. توجیه این نقش از طریق فرآیندهای روانی مختلفی صورت میگیرد که یکی از آنها اهداف پیشرفت است. اهداف پیشرفت میتواند ...



