مرور دوره 3, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تأثیرآموزش بهشیوه تحلیل رفتار متقابل بر سبکهای عشقورزی زوجین
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA ...
-
بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشهگیر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)هدف این پژوهش بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان است. این بررسی از نوع علیـ مقایسهای بود. نمونه شامل 137 دانشآموز (53 دختر و 84 پسر) پایه چهارم و پنجم مدارس ابتدایی است که در دو گروه پرخاشگر و گوشهگیر طبقهبندی شدند و ...
-
رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)هدف از پژوهش حاضر اعتباریابی، رواسازی و تعیین ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای است. به این منظور نمونهای به حجم 240 نفر (168دختر و 72 پسر) از دانشجویان دانشگاه اصفهان با روش نمونهگیری تصادفی طبقهای انتخاب ...
-
مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی، با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها در کاهش استرس زناشویی بیماران کرونری قلب
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)استرس زناشویی از عوامل مهم بروز و تداوم بیماری کرونری قلب و پیامدهای نامطلوب این بیماری است. هدف اساسی پژوهش حاضر، اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری ـ قراردادی گروهی همراه با حمایت خانوادگی و بدون حمایت آنها، بر استرس زناشویی ...



