دوره 7, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)مالکیت بین کشوری که حاصل سرمایه گذاری های مستقیم خارجی و یا تفویض اختیار و مالکیت به شرکا محلی بوده، عامل مهمی در شکل دهی واکنش های هنجاری و احساسی در قبال محصولات خارجی است. همچنین ملی گرایی مصرف کننده و مقاومت ناشی از ...
-
تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)هدف از این پژوهش بررسی تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرفکننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با نفش واسطهای عشق برند است. جامعهی آماری پژوهش عبارتند از افراد فعال در شبکه اجتماعی ...
-
ارائه مدلی برای اندازهگیری تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)در ﻫﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﺤﻴﻂﻫﺎی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻧﻲ وﺟﻮد دارﻧﺪ ﻛﻪ رﻓﺘﺎر ﻣﺮدم را ﺷﻜﻞ ﻣﻲدﻫﻨﺪ و در ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺗﻌﻴﻴﻦﻛﻨﻨﺪه رﻓﺘﺎرﻫﺎ و ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی آﻧﺎن ﻣﻲﺑﺎﺷﻨﺪ. رﻓﺘﺎرﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪه ﺗﺤﺖ ﺗﺎﺛﻴﺮ محرکهایی ﻧﻈﻴﺮ محرکهای ذهنی، محرکهای اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و محرکهای رفتاری ﻗﺮار ...
-
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی "تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد"
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)درک رفتار خرید بیمه گذاران، نقشی مهمی در توسعه بیمه های زندگی ایفا می کند. بنابراین در تحقیق پیش رو، با استفاده از رویکرد کیفی و راهبرد نظریه داده بنیاد کوربین و اشتراوس ویرایش چهارم، در پی ارائه مدلی برای تبیین رفتار خرید ...
-
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مصرف-کنندگان خدمات حسابرسی مستقر در بانکهای کشور
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)ارزش نهایی فعالیت حسابرسی کمک به مشتریان خدمت برای تشخیص کیفیت اطلاعات دریافت شده میباشد. کیفیت حسابرسی که تعیینکننده عملکرد حسابرسی است، تابع عوامل متعددی است، بنابراین هدف از این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت حسابرسی ...
-
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)در پژوهش حاضر به تبیین وفاداری مشتریان بر اساس شخصیت نام تجاری پرداخته شده است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی، از لحاظ رویکرد، اکتشافی و تبیینی و از لحاظ شیوه انجام کیفی است. جامعة آماری پژوهش شامل مدیران و متخصصان صنعت ...
-
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر)
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)هدفِ پژوهش حاضر، بررسی نقش میانجی بخشش برند در مسیر تجاوز به برند بر رفتار مقابلهای است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از جهت شیوهی گردآوری دادهها، توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری شامل مشتریان فروشگاههای لوازمخانگی ...
-
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)هدف این پژوهش ارائه مدل مفهومی شاخصهای فروشندگان کالای ورزشی است. روش پژوهش حاضر کیفی با رویکرد تحلیل مضمون میباشد. جامعه آماری پژوهش را کارشناسان حوزه فروش و فروشندگی در سطح شهر تهران تشکیل دادهاند. روش نمونهگیری ...
-
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)مفهوم «ارزش» در کسبوکار، محصول یا خدمت بالقوهای است که یک کسبوکار وعدۀ تحویل آن را به مشتری میدهد و بطور کلی دلیل انتخاب یک بِرند توسط مشتری و ترجیح آن نسبت به بِرندهای رقیب میباشد. در سالهای اخیر با افزایش حضور ...
-
رابطه پیشران های کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعه ای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بعنوان مشتریان داخلی باشگاه ها)
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)تحقیق حاضر باهدف شناسایی رابطه پیشرانهای کلیدی تجربه مشتری باارزش درک شده و وفاداری بازیکنان در باشگاههای لیگ برتر فوتبال کشور اجرا گردید. جامعه آماری این پژوهش را کلیهی بازیکنان لیگ برتر فوتبال تشکیل با تعداد 328 نفر ...
-
بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)بسیاری از کارآفرینان، سیاست گذاران و محققان ،رشد کسب و کار را به عنوان یک پیامد کلیدی از شرکت های جدید و جوان در نظر می گیرند. اما چرا بعضی از شرکت ها همچنان به ایجاد اشتغال و پیدا کردن راه حل های نوآورانه برای مشکلات قدیمی ...
-
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)شبکههای اجتماعی، محصول تکامل تجارت الکترونیکی درمحیط وب2 است. با توجه به روند صعودی عضویت کاربران در این شبکهها، تبلیغات در شبکههای اجتماعی به مهمترین و اثرگذارترین فعالیتهای بازاریابی تبدیل شده است. براین اساس پژوهش ...
-
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)امروزه طبیعتگردی بهعنوان یکی از گونههای منحصربهفرد و در حال رشد حوزه گردشگری، به یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی در این حوزه تبدیلشده که اگر بهطور جدی مورد توجه قرار گیرد، میتواند نقش مهمی را در توسعه پایدار محلی و ...
-
سخن سردبیر
(دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2020-05-21)تحقیقات جدید نشان میدهند که تغییر هوشمند در رفتار مصرفکنندگان نسبت به گذشته بیشتر از پیش شده است. این میزان از هوشیاری میطلبد که شرکتها تمامی سعی خود را در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر آنان بهکار گیرند. بر همین اساس ...



