مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
دیدگاه دانشجویان کارآموزی عرصه در خصوص وضعیت آموزش بالینی و مشکلات موجود در آن در دانشکده پرستاری و بهداشت خوی، سال 88
(دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی رفسنجانRafsanjan University of Medical Sciences, 2009-09-23)خلاصه زمینه و هدف : آموزش بالینی بخش اساسی و مهم آموزش پرستاری است و وظیفه دانشکدههای پرستاری تربیت پرستارانی است که توان ارائه خدمات بالینی بر اساس پیشرفتهای علمی روز داشته باشند. با توجه به اهمیت نظران فراگیران در ...
-
مقایسه سرانجام زایمان در زنان نخستزای بستری شده در فاز نهفته و فاز فعال و برخی فاکتورهای مرتبط در مراجعه کنندگان به بخش زایمان مرکز آموزشی درمانی دکتر شریعتی بندر عباس در سال 1387 -1386
(دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی رفسنجانRafsanjan University of Medical Sciences, 2009-09-23)خلاصه زمینه و هدف : دیدگاه های مخنلفی در باب زمان بستری زائو وجود دارد به طوری که بسیاری از صاحب نظران و اکثر مراکز درمانی جهت جلوگیری از مداخلات غیر ضروری در روند زایمان ، بستری زنان زائوی کم خطر را تا فاز فعال زایمانی ...
-
میزان آگاهی و عملکرد پرسنل خدماتی بیمارستان های ایرانشهر در مورد بیماری هپاتیت ب درسال1389
(دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی رفسنجانRafsanjan University of Medical Sciences, 2009-09-23)خلاصه زمینه وهدف: هپاتیت های ویروسی یکی از پنج عامل عفونی و مرگ زودرس انسان در سطح جهان می باشند و همه ساله حداقل یک میلیون نفر از جمعیت جهان در اثر ابتلا به این بیماری تلف می شوند. در این بین هپاتیت B ، یکی از متداول ...
-
میزان رعایت استقلال طی مراقبتهای پرستاری از دیدگاه نوجوانان بستری در بیمارستانهای کودکان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1387
(دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی رفسنجانRafsanjan University of Medical Sciences, 2009-09-23)خلاصه زمینه و هدف: احترام به استقلال، یکی از اصول اساسی رعایت حقوق بیمار است که عدم توجه به آن از سوی پرستار در کنار محدودیت تواناییهای فیزیکی ناشی از بیماری و بستری شدن در بیمارستان، میتواند سبب بحران های موقعیتی ...
-
همبستگی بین نمرات امتحان جامع علوم پایه و نمره استادان در گروه های آموزشی علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی سال های 85-1375
(دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی رفسنجانRafsanjan University of Medical Sciences, 2009-09-23)خلاصه زمینه و هدف : نتایج ارزشیابی استادان یکی از عوامل مؤثر در تصمیم گیری های دانشگاه است. از آنجا که رتبه دانشگاه ها در امتحان علوم پایه نشان دهنده موفقیت آموزشی دانشگاه ها است، این بررسی به منظور تعیین همبستگی بین ...



