مرور دوره 18, شماره 39 بر اساس موضوع "امر به معروف و نهی از منکر"

  • رسانه‌های جمعی و مسئولیت اجتماعی؛ مطالعۀ تطبیقی رویکرد اسلامی و غربی 

    باهنر, ناصر؛ روحانی, محمد رضا (دانشگاه امام صادق علیه السلام, 2011-08-23)
    دیدگاه هنجاری رسانه، برآیند مجموعه‌‌ای از باید‌‌ها و نباید‌‌ها در نهادهای متنوعی است که در تعامل با رسانه قرار دارند. رابطۀ رسانه با هریک از این نهاد‌‌ها، شرایط و موقعیت عمل رسانه، مبانی فلسفی و فکری پایه‌‌گذاران آن و ...