نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلی‌عسکری, عبدالعلیfa_IR
dc.contributor.authorصلواتیان, سیاوشfa_IR
dc.contributor.authorخواجه‌رحیمی, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:33:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:33:42Z
dc.date.available1399-07-09T11:33:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:33:42Z
dc.date.issued2018-04-21en_US
dc.date.issued1397-02-01fa_IR
dc.date.submitted2016-08-05en_US
dc.date.submitted1395-05-15fa_IR
dc.identifier.citationعلی‌عسکری, عبدالعلی, صلواتیان, سیاوش, خواجه‌رحیمی, مجتبی. (1397). آسیب‌شناسی و ارائه ویژگی‌های نظام پیشنهادهای سازمان صداوسیما. پژوهش‌های ارتباطی, 25(93), 9-27. doi: 10.22082/cr.2017.28812fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2017.28812
dc.identifier.urihttp://cr.iribresearch.ir/article_28812.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/404568
dc.description.abstract<strong>هدف از پژوهش حاضر، شناسایی ویژگی‌های نظام پیشنهادهای مطلوب برای استقرار در سازمان صداوسیما بوده است، برای این منظور از داده‌های کیفی استفاده شد. این داده­‌ها به کمک تکنیک مصاحبه عمیق جمع‌آوری شده‌اند. جامعه مورد بررسی را مدیران سازمان صداوسیما، استادان دانشگاه و متصدیان نظام سابق پیشنهادها در سازمان صداوسیما تشکیل می‌دهند که با روش هدفمند از میان آنان 20 نفر انتخاب شده‌اند. ابتدا دلایل ناموفق بودن نظام پیشنهادهای سابق سازمان صداوسیما شناسایی و در 8 مقوله و 29 زیر مقوله طبقه‌بندی شده است. مقولات عبارت بودند از: «بی‌توجهی مدیران»، «ارجاع نظام پیشنهادها به روابط عمومی سازمان»، «تعمیم نادرست نظام پیشنهادها»، «تبلیغات و فرهنگ‌سازی نامناسب»، «نبود برنامه‌ریزی و مطالعات پایه‌ای برای واکاوی ابعاد نظام پیشنهادها» «توسعه نامناسب به سایر ذی‌نفعان»، «توجه نکردن به تفاوت‌های سازمان رسانه‌ای با سازمان صنعتی» و «تخصیص نیافتن بودجه مناسب». پس‌ از آن ویژگی‌های نظام پیشنهادهای مطلوب برای این سازمان در 2 مقوله محوری، 8 مقوله و 75 زیر مقوله احصا شده است. این شاخص‌ها عبارت بودند از: «راهبری و مدیریت»، «آموزش و توانمندسازی»، «تبلیغات، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی»، «سازماندهی»، «سیستم اطلاعاتی و مدیریت دانش»، «فرایندها»، «نظام انگیزش» و «نتایج کلیدی عملکرد» بوده است. </strong>fa_IR
dc.format.extent4783
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2017.28812
dc.subjectنظام پیشنهادهاfa_IR
dc.subjectمدیریت مشارکتیfa_IR
dc.subjectسازمان صداوسیماfa_IR
dc.subjectآسیب‌شناسیfa_IR
dc.titleآسیب‌شناسی و ارائه ویژگی‌های نظام پیشنهادهای سازمان صداوسیماfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مهندسی صنایع، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده ارتباطات و رسانه، دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت رسانه، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه صداوسیماfa_IR
dc.citation.volume25
dc.citation.issue93
dc.citation.spage9
dc.citation.epage27
nlai.contributor.orcid0000-0003-3894-2792


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد