نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعبدوی, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorفخری, فرنازfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:33:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:33:27Z
dc.date.available1399-07-09T11:33:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:33:27Z
dc.date.issued2012-02-20en_US
dc.date.issued1390-12-01fa_IR
dc.date.submitted2011-11-29en_US
dc.date.submitted1390-09-08fa_IR
dc.identifier.citationعبدوی, فاطمه, فخری, فرناز. (1390). نقش رسانه در توسعه فرهنگ ورزش در اوقات فراغت زنان. پژوهش‌های ارتباطی, 18(68), 31-50. doi: 10.22082/cr.2011.23699fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2011.23699
dc.identifier.urihttp://cr.iribresearch.ir/article_23699.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/404487
dc.description.abstract<strong>به منظور بررسی نقش رسانه در توسعه فرهنگ ورزش در اوقات فراغت زنان، تعداد 96 نفر از زنان شاغل در دانشگاه‌های شهر تبریز به عنوان نمونه انتخاب شدند و به پرسشنامه‌ای که با استفاده از پرسشنامه‌های استاندارد نظریه رفتار و سلامتی و تناسب اندام تهیه شده بود، همچنین پرسشنامه‌های محقق‌ساخته ویژگی‌های فردی و نقش رسانه در توسعه ورزش، پاسخ دادند. برای تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی و استنباطی (پیرسون، اسپیرمن، دوجمله‌ای وآزمون </strong><strong>t</strong><strong>) استفاده شد.</strong><strong>نتایج نشان داد، بین سطح آگاهی بانوان از منافع بهداشتی حاصل از ورزش در اوقات فراغت و فعالیت رسانه رابطه مستقیم و معنی‌دار وجود دارد اما بین بی‌میلی و عوامل بازدارنده نسبت به شرکت در فعالیت‌های اوقات‌ فراغت و فعالیت‌های رسانه رابطه معنی‌دار وجود ندارد. همچنین میزان عوامل بازدارنده مشارکت بانوان، در سطح پایین و عوامل تشویق‌کننده، در سطح بالا قرار دارند. </strong><br />  <br /> <strong> </strong>fa_IR
dc.format.extent238
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2011.23699
dc.subjectاوقات فراغتfa_IR
dc.subjectرسانهfa_IR
dc.subjectفرهنگ ورزشfa_IR
dc.subjectورزش زنانfa_IR
dc.titleنقش رسانه در توسعه فرهنگ ورزش در اوقات فراغت زنانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش، استادیار دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.citation.volume18
dc.citation.issue68
dc.citation.spage31
dc.citation.epage50


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد