پیشنهاد راهبرد مطلوب جذب و تأمین تهیهکنندگان رادیو
(ندگان)پدیدآور
زندی, نیلوفرگیل آبادی, شهرامنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
منابع انسانی هر سازمانی، از منابع راهبردی برای کسب مزیت رقابتی محسوب میشوند. با توجه به اینکه تهیهکنندگان رادیو در تولید برنامههای رادیویی نقش مهمی را ایفا میکنند، قابلیت سرمایهگذاری و برنامهریزی راهبردی برای استفاده بهینه از ظرفیتهای فعلی و جذب بهترینهای آتی در این حرفه وجود دارد.در این مقاله، فرایند، شغلی تهیهکنندگان شاغل رادیو در ایران مورد بررسی قرار گرفته و ویژگیها و شاخصهای مورد نیاز تهیهکنندگانی که در آینده باید جذب رادیو شوند، تعریف شده است. در مقاله حاضر سعی شده است، با رویکرد نظریه زمینهای و بر مبنای دادههای حاصل از پژوهش و کدگذاری محوری، مدل پارادایمی نظام جامع جذب تهیهکنندگان رادیو ارائه داده شود. همچنین بر اساس مدل استراوس و کوربین، کدگذاری انتخابی، انجام و مدل پارادایمی فرایند بهینهسازی سیستم جذب و تأمین تهیهکننده رادیو پیشنهاد شده است.
کلید واژگان
تهیهکننده رادیوراهبرد
جذب و تأمین تهیهکننده رادیو
مزیت رقابتی
شماره نشریه
73تاریخ نشر
2013-05-221392-03-01
ناشر
سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B
سازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه صداوسیمادکترای پژوهش هنر، استادیار دانشگاه صداوسیما
شاپا
2538-29772538-2985




