دوره 18, شماره 65
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقد کتاب «رسانهها و جوانان: منظری رشدی*»
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-05-22)کتاب «رسانهها و جوانان: منظری رشدی» نوشته استیون کرش مجموعهای است که در 312 صفحه به مطالعه نقش و کارکرد رسانهها در ابعاد گوناگون زندگی شیرخواران، نوپایان، کودکان و نوجوانان اهتمام میورزد و با اتخاذ رویکردی تحولی، ...
-
نقش رسانههای جمعی (بویژه رسانه ملی) در پشتیبانی از راهبردهای سند چشمانداز جمهوری اسلامی ایران
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-05-22)مقاله حاضر، مطالعهای اسنادی درباره نقش ارتباطات و رسانههای جمعی در توسعه و به طور خاص سند چشمانداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران است. نظر به اهمیت زیاد، تأثیر قابل ملاحظه و پیامدهای نقش حمایتی رسانهها از راهبردهای ...
-
الگوی مدیریت منظومهای رسانهها بر اساس کارکردهای آرمانی آنها در تراز جامعه دانایی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-05-22)رسانهها و مدیریت حاکم بر آنها، در حال حاضر از الگوهای سازمانی تبعیت میکنند. این سازمانهای رسانهای، فاقد راهبردی جامع در خصوص نقش و جایگاه خود در تراز یک جامعه آرمانی هستند. برای نقشآفرینی مؤثر و متناسب، لازم ...
-
طراحی الگوی توانمندسازی منابع انسانی در رسانه ملی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-05-22)امروزه در سازمانهای یادگیرنده و پیشرو، توانمندسازی منابع انسانی به عنوان یک فرایند الزامی و مستمر، دنبال میشود. با توجه به تفاوت و تنوع تعاریف و تعابیر موجود در ادبیات حوزه توانمندسازی منابع انسانی، برخورداری از ...
-
مفهومسازی خطمشیگذاری رسانهای: شناسایی مؤلفهها، فرایند و حوزه عمل
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2011-05-22)نظر به اهمیت مفهومسازی و تبیین خطمشیگذاری رسانهای و فقدان مطالعات جدی در این زمینه، پژوهش حاضر، با هدف مفهومسازی و ایجاد یک چارچوب نظری صورت گرفت تا تلاشی در جهت درک چیستی خطمشی رسانهای و شناسایی عناصر و ...



