مرور دوره 22, شماره 82 بر اساس موضوع "آرایش رسانه‌ای"

  • الگوی طراحی آرایش رسانه‌ای صداوسیما در فضای نوین رسانه‌ای جهان 

    علی عسگری, عبدالعلی؛ صلواتیان, سیاوش؛ ارجمندی, اسماعیل (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2015-08-23)
    «آرایش رسانه‌ای کارآمد» الزام اصلی مأموریت صداوسیماست و از این رو، ضرورت دارد که الگویی برای تنظیم آرایش رسانه‌‌ای تدوین شود تا با در نظر گرفتن آن، صداوسیما مأموریت خود را محقق و بر تهدیدات امپریالیسم رسانه‌ای نیز فایق ...