مرور دوره 3, شماره 10 بر اساس موضوع "انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ایران"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
نقش نرمافزار اجتماعی «تلگرام» در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-08-23)چکیده هدف عمدهای که این مقاله در پی آن بود، بررسی نقش نرمافزار اجتماعی تلگرام در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است. برای رسیدن به این هدف، با رجوع به آراء اساتید و صاحبنظران حوزه رسانه و ...



