مرور دوره 4, شماره 16 بر اساس موضوع "رامسر"

  • دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری 

    محمّدی, مصطفی؛ میرتقیان رودسری, سیّد محمّد (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)
    توجه به عملکرد و نقش رسانه‌های اجتماعی در اقدامات توسط عرضه‌کنندگان خدمات گردشگری، می‌تواند بسترساز توسعۀ گردشگری در مقصد باشد. تحقیق حاضر با هدف بررسی دیدگاه عرضه‌کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه‌های اجتماعی در مقصد ...