مرور دوره 4, شماره 16 بر اساس موضوع "استفاده و خشنودی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مطالعه مؤلفههای مرتبط با میزان مصرف محتوای دینی رسانههای برخط اینترنتی توسط مخاطب فعال (مطالعه موردی جوانان و نوجوانان شهر تهران-1396)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)امروزه محتوای دینی فراوانی در فضای اینترنت منتشرشده و مخاطب نیز بنا بر سبک مصرف رسانهای خود آنها را مصرف میکند لذا این تحقیق باهدف مطالعه مؤلفههای گوناگون برگرفته از مفاهیم رویکرد مخاطب فعال و نظریه استفاده و خشنودی ...



