مرور دوره 2, شماره 8 بر اساس موضوع "فرآیند برنامه‌ریزی سفر"

  • نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر 

    محمّدی, مصطفی؛ میرتقیان رودسری, سیّد محمّد (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)
    امروزه فرآیند برنامه‌ریزی سفر توسط گردشگران یک مقصد تا حدودی پیرامون رسانه‌های اجتماعی شکل می‌پذیرد. تحقیق حاضر باهدف بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر توسط گردشگرانمقصد رامسر صورت پذیرفت. جامعه آماری ...