• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی
    • دوره 1398, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی
    • دوره 1398, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات

    (ندگان)پدیدآور
    منصوری موید, فرشتهگنجه, کاوهبهزادنژاد, کامبیز
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    958.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله مستخرج از طرح پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    زمینه و هدف: پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر قابلیت­های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید با بررسی نقش تعدیل­گری نوآوری خدمات در شرکت پژوهش و توسعه ناجی انجام شده است. روش‌شناسی: پژوهش حاضر، یک تحقیق کاربردی و از نظر نوع داده ها کمی است. در این تحقیق جهت سنجش متغیرهای مدل تحقیق، پرسشنامة 45 سوالی طراحی و بین کارکنان ومدیران شرکت پژوهش و توسعه ناجی در شهر تهران به شیوه قضاوتی در دسترس توزیع شد. همچنین نمونه آماری بر اساس جدول مورگان تعداد 234 نفر انتخاب شدند.  یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد که ازابعاد قابلیت­های مدیریتی بعد استراتژی و کارآفرینی بر قصد خرید تأثیر می‌گذارد. از ابعاد قابلیت­های سازمانی بعد تمرکز، ارتباط داخلی، ارتباط خارجی و وظایف سازمانی بر قصد خرید تاثیر دارد. هر دو ابعاد قابلیت­های بازاریابی یعنی بازاریابی عملیاتی و بازار محوری بر قصد خرید تاثیر می‌گذارد. قابلیت­های کیفیت خدمات نیز بر قصد خرید تاثیر می­گذارد. همچنین نوآوری خدمات رابطه قابلیت‌های مدیریتی و قابلیت­های بازاریابی بر قصد خرید را تحت تأثیر قرار می­دهد. نوآوری خدمات رابطه قابلیت­های سازمانی و رابطه قابلیت­های کیفیت خدمات بر قصد خرید را تحت تأثیر قرار نمی­دهد. نتایج: با توجه به نتایج پژوهش می‌توان بیان کرد قابلیت‌های مدیریتی، عامل مهمی برای درک عملکرد فعلی و آتی شرکت است و کمک می‌کند تا شرکت به منابع ارزشمند و قابلیت‌های جدید ارزان وپیش روی رقبا برسد. از طرفی قابلیت‌های بازاریابی بر قصد خرید تأثیر دارد بدان مفهوم که قابلیت‌های بازاریابی در یک سازمان از طریق میزان تماس مشتری در خدماتی که تماس با مشتری زیاد است بهبود می‌یابد.
    کلید واژگان
    قابلیت مدیریتی
    قابلیت سازمانی
    قابلیت بازاریابی
    قصد خرید
    نوآوری خدمات

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2019-10-23
    1398-08-01
    ناشر
    دانشگاه علوم انتظامی امین
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
    کارشناس ارشد، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران
    کارشناس ارشد، مدیریت اجرایی،گروه مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، قزوین

    شاپا
    2345-5888
    URI
    http://rmpjmd.jrl.police.ir/article_93165.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/400209

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب