نوآوری هایی در فروش مواد غذایی به صورت الکترونیکی و راه حل های ترابری و تدارکات برای شهرها؛
(ندگان)پدیدآور
احسانی فر, محمدسیاه چشم هرزندی, مهرینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
ارائه محصولات به صورت اینترنتی ساختار شرکت خرده فروش با رویکرد سنتی بریکز و مورتار را به شکل
گسترده ای تحت تأثیر قرار داده است. اما ازآنجایی که فروش آنلاین محصولات برای تمامی اقلام و کالاها
موفقیت آمیز نمی باشد، درنتیجه تأثیر فروش اینترنتی در همه شاخه های خورده فروشی به شکل مشابه نیست
و باهم تفاوت داند. اگرچه در بحث تجارت آنلاین، خواروبارفروشی جایگاه مناسبی را برای خود پیداکرده است
اما رشد سریعی برای آن انتظار می رود. در این مقاله ما می خواهیم فرانسه و آلمان را باهم مقایسه کنیم،
جایی که ترقی صنعت فروش الکترونیکی خواروبار تقریباً در یک زمان انجام گرفت البته با تفاوت های
چشمگیر. تمرکز ما بر رفتارهای نوآورانه در بحث فروش الکترونیکی خواروبارفروشی و اهمیت آن بر روی
ترابری و لجستیک است.
کلید واژگان
فروش مواد غذایی الکترونیکیخرده فروش محصولات غذایی
ارسال نهایی
لجستیک
ارسال خانه
رفتار کاربر
فرانسه
آلمان
شماره نشریه
60تاریخ نشر
2017-03-211396-01-01




