دوره 23, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی
(معاونت تربیت وآموزش, 2016-12-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطه خودکارآمدی و رضایت شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی به روش همبستگی انجام شد. تعداد 267 نفر از معلمان مقطع ابتدایی با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه ...
-
نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان (مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا)
(معاونت تربیت وآموزش, 2016-12-21)بازنشستگان با بهره گیری از دانش و تجربه شغلی می توانند نقش قابل توجهی در کارآفرینی در حوزه تجارب مربوط به خود داشته باشند. این تحقیق با هدف نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان آجا انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش ...
-
واکاوی آموزش های شغلی مورد نیاز کارکنان دانشگاه ها
(معاونت تربیت وآموزش, 2016-12-21)به دلیل تغییر و تحولات سریع تکنولوژی و فناوری، زندگی و کار در دنیای پویای امروزی نیز دچار تغییر و تحول گردیده و همواره به روز رسانی دانش، مهارت و نگرش بویژه برای کارکنان سازمان هایی که در تلاشند تا در در زمان درست، به شیوه ...
-
تحلیل شکاف آموزشهای دانشجویان مراقبت پرواز بر اساس نیازها و خواستههای محیطهای عملیاتی
(معاونت تربیت وآموزش, 2016-12-21)عملکرد کارکنان مراقبت پرواز بهعنوان یکی از مشاغل حرفهای حساس تا حدود زیادی به اثربخشی آموزش-های دانشگاهی این رشته بستگی دارد. پژوهش حاضر به تحلیل شکاف آموزشهای دانشگاهی دانشجویان مراقبت پرواز با نیازها و خواستههای ...
-
ارزیابی پایداری در آموزش عالی ایران: شناسایی الگوی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی
(معاونت تربیت وآموزش, 2016-12-21)چکیده: پایداری در آموزش عالی یک حوزۀ نسبتاً جدید و نوظهور در عرصۀ تحقیق محسوب می شود. به این ترتیب، از پژوهشگران و محققین پایداری در آموزش عالی درخواست شده تا پژوهشهای بیشتری را در زمینه مستندسازی نوآوری های پایداری در ...



