دوره 23, شماره 13

 

ارسال های اخیر

  • برنامه ی درسی پست مدرن: راه حلی برای بهبود وضعیت نظام آموزش عالی ایران( طراحی و ارزشیابی الگو) 

    کریمی, مینا؛ الله نادری, عزت؛ سیف نراقی, مریم (معاونت تربیت وآموزش, 2016-06-21)
    چکیده با ورود جهان به هزاره سوم، آموزش عالی وارد دوران و عرصه جدیدی شده است و تقریباً همگان با این نظر موافقند که تعلیم و تربیت همانند جهان در معرض بازبینی و تغییر قرار گرفته است، تا به گونه ای سازنده با چالش هایی که پیش ...

  • طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا 

    شوقی, بهزاد (معاونت تربیت وآموزش, 2016-06-21)
    این پژوهش با هدف طراحی الگوی مدیریت استعداد در مراکز آموزشی ناجا انجام شد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی، همین‌طور از نظر نوع داده آمیخته اکتشافی بود. جامعۀ آماری در بخش کیفی ...

  • کیفی سازی آموزشهای تخصصی علوم و فنون دریایی ( مطالعه موردی: روشهای یاددهی) 

    کیانی, جواد؛ امیری, پرویز (معاونت تربیت وآموزش, 2016-06-21)
    برای تدوین یک نظام آموزشی مناسب می بایست هرکدام از عناصر آموزش را جداگانه مورد بررسی وتأثیر آن را بر ارتقاء سطح کیفی آموزش های تخصصی سنجیده و بهترین روش های آموزشی را ارائه نمود. یکی از این مولفه های تاثیرگذار، روش های ...

  • بررسی کیفیت خدمات برنامه های آموزشی دوره های عالی انتظامی بر اساس مقیاس AQIP 

    اسماعیلی, احمدرضا (معاونت تربیت وآموزش, 2016-06-21)
    کیفیت‌ آموزشی ازجمله‌ دغدغه‌هایی‌ است‌ که‌ همیشه‌ نظام‌ آموزشی بدنبال دستیابی‌ به‌ آن‌ بوده است.ارتقاء کیفیت‌ آموزش‌ مستلزم‌ ارزیابی‌ آموزشی‌ مستمر است‌. لذا سنجش کیفیت "برنامه خدمات آموزشی" موسسات آموزش عالی از اهمیت ...

  • درس پژوهی و تاثیر آن بر رشد حرفه‌ای 

    علیمردانی, اکرم؛ عبدالهی, بیژن؛ بهرامی, آذر (معاونت تربیت وآموزش, 2016-06-21)
    هدف این مقاله بررسی تأثیر حلقه‌های درس پژوهی در رشد حرفه‌ای معلمان است. روش پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را معلمان شاغل به تدریس در مدارس دوره ابتدایی ناحیه‌ی یک اصفهان با تعداد 175 نفر تشکیل داده ...