نقش تبلیغات در روابط عمومی سازمان
(ندگان)پدیدآور
تقی نمازی, محمدنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
این مقاله سعی برآن دارد که به مقوله تبلیغ و اهمیت و نقش آن در روابط عمومی سازمانها بپردازد و تبلیغات را براساس هدفهای رفتاری و حوزه کار تقسیم بندی نموده و ملاک های تاثیر تبلیغ، مکانیزم تحلیلی آن و انگیزش و سلسله مراتب نیازهای مازلو و همچنین اصول و قواعد تبلیغ و استراتژی های تبلیغی را مورد بررسی قرار دهد
کلید واژگان
تبلیغکارآیی
موفقیت
ترغیب
سازمان
استراتژی
اقناع
ضد تبلیغ
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2004-12-211383-10-01
ناشر
سازمان عقیدتی سیاسی ناجاThe Ideological-Political Organization of I. R. I. Police
شاپا
2676-52332676-5241




