دوره 10, شماره 26

 

ارسال های اخیر

  • اخلاق نظامی پیامبر)ص( در جنگ 

    باقری, سمیه؛ محمد یبخش, لیلا (سازمان عقیدتی سیاسی ناجاThe Ideological-Political Organization of I. R. I. Police, 2013-09-23)
    جهاد که در ادبیات فقه اسلامی با عنوان «فقه الجهاد » شناخته م یشود، یکی از فروع دهگانه دین اسلام و از ابواب اصلی فقه است. ماهیت فقه اسلامی ماهیتی اخلاقی و انسانی است، زیرا برگرفته از قرآن و سنت نبوی است. قرآن همواره مسلمین ...

  • شیوه های تعلیم و تربیت از منظر امام سجاد)ع( با تکیه بر صحیفه سجادیه 

    نادری, امیر؛ آرایی, حمیدرضا؛ شیرزاد نشلی, حمیدرضا (سازمان عقیدتی سیاسی ناجاThe Ideological-Political Organization of I. R. I. Police, 2013-09-23)
    اسلام کام لترین شناخت را در انسان به عنوان موضوع اصلی تعلیم و تربیت ارائه م یدهد و این شناخت در وحی و سیره و سنت معصومین)ع( به وضوح ارائه شده است، و ائمه معصومین خود، الگوی عملی سلوک در طریقت اسلام راستین م یباشند که تمام ...

  • اصول مدیریت زمان و آسیب شناسی آن از منظر امام علی)ع( 

    معارف, مجید؛ خلیلی, رقیه (سازمان عقیدتی سیاسی ناجاThe Ideological-Political Organization of I. R. I. Police, 2013-09-23)
    بهره گیری از زندگی و رسیدن به موفقیت از جمله اهداف اساسی انسان ها است. یکی از مهم ترین گام ها در این راستا تسلط بر زمان و مدیریت صحیح آن م یباشد. مبحثی که ضرورت مواجهه با آن، دانشمندان را به ارائه اصول و روش های استفاده ...

  • تفکر انتقادی و نقش داستان در پرورش آن )با رویکرد تربیت دینی کودکان( 

    مهاجری, محمدکاظم؛ یاسینی, محمدرضا؛ شریعتی, مسعمد (سازمان عقیدتی سیاسی ناجاThe Ideological-Political Organization of I. R. I. Police, 2013-09-23)
    فرایند تربیت و پرورش دینی کودکان نیازمند بهره گیری از ابزار متناسب با سطح رشد فکری و ذهنی کودکان می باشد. مهم ترین ابزار تأثیرگذار در این دوران، قصه و داستان است که نقش بی بدیلی را در پرورش و رشد فضایل اخلاقی و دینی کودکان ...