دوره 7, شماره 28
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی رضایت مندی شهروندان از خدمات ارائه شده در مراکز پلیس+ 10 (بارویکرد مدیریت ارتباط با شهروند)
(پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی, 2014-12-22)مدیریت ارتباط با شهروند یکی از مباحث مهم و اصلی در مدیریت دولتی نوین به شمار می رود. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بخش های حاکمیتی دولت، عهده دار ارائه بخشی از خدمات دولتی در کشور می باشد که این خدمات ...
-
راهکارهای پدافند غیرعامل در حملات نفوذ به شبکه های رایانه ای ناجا
(پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی, 2014-12-22)شبکههای رایانهای بهدلیل فراگیری روزافزون و تبدیل شدن به یک زیرساخت راهبردی، با چالش نفوذپذیری مواجه شدهاند؛ بنابراین پژوهش حاضر با هدف شناخت راهکارهای پدافند غیرعامل در مقابله با حملات نفوذ به شبکههای رایانهای انجام ...
-
نقش رفتار شهروندی سازمانی پلیس بر مداخله جامعه محلی در نظم اجتماعی
(پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی, 2014-12-22)زمینه و هدف: بسیاری از سازمانهای خدماتی از جمله پلیس برای تحقق اهداف خود نیازمند جلب اعتماد و افزایش مشارکت مردم در تصمیمسازیها میباشند. از آنجایی که نیازهای خدماتی مردم در بعد انتظامی به فراخور شرایط فرهنگی، اقتصادی و ...
-
راهبرد مدیریت دانش در مدیریت بحران
(پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی, 2014-12-22)عصری که ما در آن زندگی میکنیم عصر ارتباطات و اطلاعات نام دارد؛ در چنین روزگاری دانستن، مزیتی بسیار بزرگ و ندانستن، ضعفی جبرانناپذیر خواهد بود. در نظامهای توسعهای مبتنی بر دانش، مدیریت دانش مؤلفه کلیدی در راهبرد توسعهای ...
-
بررسی تأثیر استفاده از رسانه های جمعی بر امنیت فرهنگی در کلان شهر تهران
(پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی, 2014-12-22)تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه ها بر امنیت فرهنگی کلان شهر تهران انجام شد. چارچوب نظری تحقیق حاضر، نظریه های امنیت گیدنز و امنیت مکتب کپنهاگ می باشد. پژوهش حاضر، بهصورت پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه ...



