• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1396, شماره 61
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1396, شماره 61
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیلی بر پیش‌آیندهای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تکنیک‌های تاپسیس فازی و دیمتل فازی

    (ندگان)پدیدآور
    شول, عباسسیاح پور, علیحسین آزادی, محمد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.139 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل پیش‌آیندهای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تکنیک‌های تاپسیس فازی و دیمتل فازی است. در این تحقیق ابتدا از طریق مطالعه ادبیات پژوهش و نظرسنجی از خبرگان، پیش‌آیندهای مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی شدند. در ادامه، با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی به اولویت‌بندی پیش‌آیندهای مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد. جامعه این تحقیق را 10 تن از کارشناسان بانک قوامین و اساتید دانشگاه آشنا و صاحب‌نظر با موضوع مورد مطالعه پژوهش تشکیل می‌دهند. در ادامه، با استفاده از تکنیک دیمتل فازی، اثر‌گذاری و تأثیرپذیری پیش‌آیندها مورد بررسی و تحلیل‌های موشکافانه قرار گرفت. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده می‌توان بیان کرد که داده‌کاوی اطلاعات مربوط به مشتریان و ارباب‌رجوعان، از لحاظ اولویت‌بندی، رتبه نخست را به دست آورد. همچنین، گسترش میزان استفاده از فناوری اطلاعات مهم‌ترین علت (تأثیرگذارترین شاخص) و ایجاد استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (خلق ارزش) مهم‌ترین معلول (تأثیرپذیرترین شاخص) در نظر گرفته می‌شوند.
    کلید واژگان
    پیش‌آیندهای مدیریت ارتباط با مشتری
    بانک قوامین
    تاپسیس فازی
    دیمتل فازی

    شماره نشریه
    61
    تاریخ نشر
    2017-06-22
    1396-04-01
    ناشر
    مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت صنعتی، دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه ولی‌عصر (عج)، رفسنجان، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه ولی‌عصر (عج)، رفسنجان، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه ولی‌عصر (عج)، رفسنجان، ایران

    شاپا
    2008-2096
    URI
    http://pod.jrl.police.ir/article_18686.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398241

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب