• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1395, شماره 58
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1395, شماره 58
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تأثیر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در رضایتمندی مشتریان دفاتر پلیس+10 شهر اصفهان

    (ندگان)پدیدآور
    صادقی, محمد
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    331.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه رمز پایداری بسیاری از سازمان‌ها، اعم از تولیدی یا خدماتی، مشتریان آنهاست و سازمان‌ها بدون مشتری دوام و بقا نخواهند داشت. به همین دلیل، سازمان‌ها به دنبال افزایش میل و رغبت مشتریان به سمت تولیدات و خدمات خود از طریق ایجاد رضایت در آنها هستند. امکان پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری و نیز شناخت عامل‌های مؤثر بر ایجاد رضایتمندی مشتریان زمینة اتخاذ سیاستی مناسب برای بقا در محیط رقابتی را فراهم خواهد کرد. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر عرضة خدمات دفاتر الکترونیک انتظامی با استفاده از فناوری اطلاعات در رضایتمندی مشتریان و تعیین عوامل اساسی مؤثر بر رضایتمندی مشتریان این دفاتر با استفاده از الگو کانو اقدام صورت گرفته است. طرح این پژوهش توصیفی است و با هدفی کاربردی صورت گرفته است. برای جمع‌آوری داده‌ها نیز از روش پیمایشی استفاده شده است. جامعة آماری این پژوهش مشتریان دفاتر پلیس +10 شهر اصفهان و حجم نمونة انتخابی 380 نفر از مشتریان دفاتر بوده است که بر اساس روش نمونه‌گیری خوشه‌ای تک‌مرحله‌ای انتخاب شده‌اند. داده‌های جمع‌آوری شده با استفاده از آزمون نیکویی برازش (مربع کای) و ضریب رضایت مشتریان (الگوی کانو) تحلیل گردید. نتایج حاصل نشان می‌دهد عرضة خدمات دفاتر الکترونیک انتظامی با استفاده از فناوری اطلاعات موجب افزایش رضایتمندی مشتریان گردیده است. همچنین مؤلفه‌های در دسترس بودن خدمات با ضریب 630/0، خلوت بودن دفتر با ضریب 530/0، عرضة خدمات غیر حضوری با ضریب 440/0 عوامل تأثیرگذار در افزایش رضایتمندی مشتریان دفاتر پلیس+10 اصفهان شناسایی گردید.
    کلید واژگان
    رضایتمندی مشتری
    کیفیت خدمات
    دفتر پلیس+10
    الگوی کانو

    شماره نشریه
    58
    تاریخ نشر
    2016-09-22
    1395-07-01
    ناشر
    مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا

    شاپا
    2008-2096
    URI
    http://pod.jrl.police.ir/article_9597.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398228

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب