نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلی خاصی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:10:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:10:03Z
dc.date.available1399-07-09T11:10:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:10:03Z
dc.date.issued2014-12-22en_US
dc.date.issued1393-10-01fa_IR
dc.date.submitted2014-07-09en_US
dc.date.submitted1393-04-18fa_IR
dc.identifier.citationعلی خاصی, محمد. (1393). عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیک در بین کارکنان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان بر مبنای مدل پذیرش فناوری. فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی, 1393(27), 1-18.fa_IR
dc.identifier.issn2382-96137
dc.identifier.urihttp://mape.jrl.police.ir/article_13004.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396492
dc.description.abstractتوسعه فناوری اطلاعات در نظام های آموزشی علی الخصوص یادگیری الکترونیکی نه فقط یک انتخاب بلکه، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که به عنوان عامل مؤثری در اصلاحات نظام های آموزشی محسوب می گردد مقاله حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی در در بین کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر مبنای مدل پذیرش فناوری صورت گرفته است. پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی است که جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان مشغول به خدمت در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در سال 1393 می باشد، که با استفاده از جدول مورگان و شیوه نمونه گیری تصادفی ساده ،269 نفر از کارکنان انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل پذیرش فناوری با ضریب پایایی 88/0 است. تحلیل داده ها از طریق آمار استنباطی و تکنیک آماری مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر تأییدی با استفاده از نرم افزار LISREL انجام گردید. بر اساس یافته های پژوهش متغیرهای برداشت ذهنی از آسانی استفاده از یادگیری الکترونیکی، برداشت ذهنی از مفید بودن یادگیری الکترونیکی، نگرش کارکنان نسبت به استفاده از یادگیری الکترونیکی و تصمیم به استفاده از یادگیری الکترونیکی به عنوان عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده یادگیری الکترونیکی دارای اثرات مثبت بر پذیرش و استفاده از یادگیری الکترونیکی در سطح 01/0 در میان کارکنان هستند.fa_IR
dc.format.extent99
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزش ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامیfa_IR
dc.subjectیادگیری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectمدل پذیرش فناوریfa_IR
dc.subjectنیروی انتظامی استان اصفهانfa_IR
dc.titleعوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیک در بین کارکنان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان بر مبنای مدل پذیرش فناوریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1393
dc.citation.issue27
dc.citation.spage1
dc.citation.epage18


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد