دوره 1399, شماره 49
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین رابطه مهارتهای ارتباطی اساتید مرکز علمی کاربردی فاتب با کیفیت تدریس آنان از دیدگاه دانشجویان
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2020-05-21)هدف اصلی این پژوهش تبیین رابطه مهارتهای ارتباطی اساتید مرکز علمی کاربردی فاتب با کیفیت تدریس آنان از دیدگاه دانشجویان بود. روش انجام این پژوهش همبستگی و جامعه آماری آن را کلیه دانشجویان کاردانی و کارشناسی سال تحصیلی 97-98 ...
-
بررسی تاثیرآموزش شیوه های مطالعه بر میزان یادگیری دروس علوم اجتماعی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2020-05-21)یکی از مشکلات تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین عدم آشنایی آنان با روشهای صحیح مطالعه می باشد. آموزش روشهای مطالعه به دانشجویان می تواند در کیفیت یادگیری آنها نقش مؤثری داشته باشد. کاربرد فنون بهتر، مطالعه را ...
-
بررسی رابطه معلم با شادکامی و خودکارامدی دانش آموزان مقطع ابتدائی هوش هیجانی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2020-05-21)هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه هوش هیجانی معلم با شادکامی و خودکارآمدی دانشآموزان دبستان های دخترانه قزوین می باشد. روش پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی میباشد . جامعه آماری آن شامل کلیه معلمان پایه ششم ابتدایی و دانشآموزانشان ...
-
واکاوری بستر ها و برنامه های لازم استاد برای تدریس با کیفیت
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2020-05-21)هدف اصلی این مقاله، واکاوری بستر ها و برنامه های لازم برای تدریس با کیفیت اعضای هیات علمی دانشگاهها است. این پژوهش در چارچوب رویکرد کیفی و کمی انجام شده است؛ به همین منظور در مرحله کیفی، تعداد 12 نفر از خبرگان آموزش ...



