ارزیابی اثربخشی آموزش دوره کارشناسی ارشد رشته راهنمایی و رانندگی
(ندگان)پدیدآور
جلیلی, سعیدمحبی, علینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف این پژوهش ارزیابی اثربخشی دورههای کارشناسی ارشد رشته راهنمایی و رانندگی است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از حیث روش، توصیفی از نوع پیمایشی است. برای سنجش واکنش، یادگیری و میزان تغییرات رفتاری از ابزار پرسشنامه و میانگین نمرات دروس فارغ التحصیلان استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق را دانشجویان و فرماندهان مستقیم دوره 11 کارشناسی ارشد رشته راهنمایی و رانندگی، هرکدام به تعداد 54 نفر و بهصورت تمامشمار تشکیل میدهند. نتایج این تحقیق نشان داد که رضایت دانشجویان نسبت به برگزاری کل دوره مطلوب بوده و به غیر از دروس مطالعات تطبیقی راهور، نقش پلیس راهور در مدیریت بحران و روش تحقیق، بقیه دروس از اثربخشی مطلوبی برخوردار هستند. همچنین بیشترین میزان تغییرات رفتاری دانشجویان نیز مربوط به دروس امور انتظامی راهور، سمینار تخصصی، نقد و بررسی آییننامه راهور و روش تحقیق پیشرفته میباشد.
کلید واژگان
ارزیابیاثربخشی
واکنش
سنجش
یادگیری
نتایج
شماره نشریه
45تاریخ نشر
2017-06-221396-04-01
ناشر
دانشگاه علوم انتظامی امینسازمان پدید آورنده
دانشگاه علوم انتظامی امیندانشگاه علوم انتظامی امین
شاپا
2008-40052383-3920




