دوره 1397, شماره 49
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی توسعه پایدار منطقهای با تاکید بر شاخصهای حملونقل
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)یکی از مهمترین مولفههای توسعه فضایی پایدار در کشور، توسعه متعادل و متوازن حملونقل در شهرستانهای هر استان است. حملونقل پایدار باعث پیوند سایر ابعاد خدماتی و بازرگانی در سطوح مختلف ملی و بینالمللی است و بهطور مستقیم ...
-
بررسی نقش آگهیهای تلویزیون در مدیریت تصادفات جادهای
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)بیشتر حوادث جادهای در ایران ناشی از رفتارهای پرخطر، عدم آگاهی، فقر فرهنگی و عدم آموزشهای لازم است. هدف این تحقیق، بررسی تأثیر پیامها و آگهیهای تبلیغاتی تلوزیونی در تغییر رفتار رانندگان و کاهش تصادفات جادهای است. این ...
-
تبیین عوامل مدیریتی و زیر ساختی موثر بر ازدحام ترافیک
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)گسترش شهرنشینی و بهطبع آن استفاده روزافزون از اتومبیل شخصی و محدودیت توسعه شبکههای ارتباطی و متناسب نبودن زیرساختها و توان تجهیز فضاهای شهری منجر به ازدحام ترافیکی در شهرهای بزرگ ایران شده است. هدف از مطالعه حاضر، توضیح ...
-
اولویت بندی سطح کارایی شاخص های آرامسازی در معابر شهری
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)یکی از عوامل مهم در بروز تصادفات، عامل سرعت است. امروزه برای کنترل سرعت و حجم ترافیک از روشهای آرامسازی استفاده میشود. هدف اصلی این مطالعه، اولویتبندی سطح کارایی شاخصهای آرامسازی در معابر شهری است. این مطالعه از لحاظ ...
-
بررسی علل فراوانی مراجعههای معترضان به واحدهای رسیدگی اعتراضها به تخلفات راهنمایی و رانندگی
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)واحدهای رسیدگی به تخلفات رانندگی طبق ماده 5 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تشکیل شده است. در شهر مورد مطالعه این تحقیق (تهران)، روزانه حدودا 1200 پرونده درخصوص اعتراض مراجعان به تخلفات رانندگی تشکیل میشود که ضمن هزینهبر ...
-
پیشبینی میزان تلفات حوادث ترافیکی استان خوزستان با استفادهاز شبکه عصبی دینامیک
(دانشگاه علوم انتظامی امین, 2018-08-23)حوادث و آسیبهای ناشی از ترافیک یکی از علل عمده مرگومیر و ناتوانی در کشورهای در حال توسعهاست، پیشبینی میزان تلفات تصادفات عاملی مهم در دست مدیران برای اخذ تصمیمهای راهبردی است؛ این تحقیق به پیشبینی میزان تلفات در استان ...



