مرور دوره 9, شماره 54 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارزیابی کیفیت خدمات اماکن اقامتی رفاهی ناجا از منظر دریافت کنندگان خدمات بر اساس مدل سرو کوال
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)در دنیای پر رقابت کنونی، سازمانها برای دستیابی به موفقیت و افزایش توان رقابت و جلب رضایت مشتری، باید به دنبال افزایش کیفیت خدمات، باشند. در این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات اماکن رفاهی ناجا از منظر دریافت کنندگان خدمات بر ...
-
بررسی رابطه تخلفات با اطلاعات فردی کارکنان ناجا با روش دادهکاوی
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)تخلفات کارکنان یکی از مهمترین مسائل حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان میباشد و در صورت نبود مکانیسمی برای شناسایی کارکنان مستعد تخلف، سازمان با چالشهای مختلفی مواجه خواهد شد. با استفاده از فنهای دادهکاوی میتوان بهترین ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر جبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها (مورد مطالعه معاونت نیروی انسانی ناجا)
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)هدف اصلی این تحقیق بررسی عوامل مؤثر برجبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها میباشد. جبران خدمات به هرنوع دریافتی و ارزشی اطلاق می گردد که کارفرما یا سازمان در قبال انجام کار افراد برای سازمان، پرداخت یا ایجاد می کند؛ ...
-
تأثیر منش بر دلبستگی شغلی کارکنان ناجا
(معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)پژوهش حاضر ب هدنبال بررسی تأثیر منش کارکنان ناجا در مناطق صعب المعیشه بر دلبستگی شغلی آناناست. چنین پژوهشی م یتواند به سازمان ناجا در شناسایی عوامل مؤثر بر دلبستگی شغلی کارکنان مخصوصادر مناطقی جغرافیایی که شرایط مناسبی هم ...



