مرور دوره 9, شماره 54 بر اساس عنوان

  • ارزیابی کیفیت خدمات اماکن اقامتی رفاهی ناجا از منظر دریافت کنندگان خدمات بر اساس مدل سرو کوال 

    رجبی فرجاد, حاجیه؛ سید اسمعیل, سید حسن (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)
    در دنیای پر رقابت کنونی، سازمان‌ها برای دستیابی به موفقیت و افزایش توان رقابت و جلب رضایت مشتری، باید به دنبال افزایش کیفیت خدمات، باشند. در این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات اماکن رفاهی ناجا از منظر دریافت کنندگان خدمات بر ...

  • بررسی رابطه تخلفات با اطلاعات فردی کارکنان ناجا با روش داده‌کاوی 

    شیرپور, صمد؛ شاه محمدی, غلامرضا؛ پسندیده, اکرم (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)
    تخلفات کارکنان‌ یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه مدیریت منابع انسانی سازمان می‌باشد و در صورت نبود مکانیسمی برای شناسایی کارکنان مستعد تخلف، سازمان با چالش‌های مختلفی مواجه خواهد شد. با استفاده از فن‌های داده‌کاوی می‌توان بهترین ...

  • بررسی عوامل مؤثر بر جبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها (مورد مطالعه معاونت نیروی انسانی ناجا) 

    زارع, سعید؛ آهی, پرویز (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)
    هدف اصلی این تحقیق بررسی عوامل مؤثر برجبران خدمات کارکنان ناجا و رتبه بندی آنها می­باشد. جبران خدمات به هرنوع دریافتی و ارزشی اطلاق می گردد که کارفرما یا سازمان در قبال انجام کار افراد برای سازمان، پرداخت یا ایجاد می کند؛ ...

  • تأثیر منش بر دلبستگی شغلی کارکنان ناجا 

    غلام زاده, داریوش؛ یاوری بافقی, امیر حسین (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2019-02-20)
    پژوهش حاضر ب هدنبال بررسی تأثیر منش کارکنان ناجا در مناطق صعب المعیشه بر دلبستگی شغلی آناناست. چنین پژوهشی م یتواند به سازمان ناجا در شناسایی عوامل مؤثر بر دلبستگی شغلی کارکنان مخصوصادر مناطقی جغرافیایی که شرایط مناسبی هم ...