مرور دوره 2, شماره 26 بر اساس عنوان

  • ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی تخصصی ـ تکمیلی ترفیعاتی کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 

    فرشته کرستانی؛ ظفر چراغی؛ قادری, فرزانه (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    هدف این پژوهش بررسی میزان دسترسی به اهداف تعیین شده در آموزش های تخصصی تکمیلی کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ علی الخصوص در یگان های انتظامی از قبیل کلانتری ها که نوک پیکان عملکرد نیروی انتظامی هستند می باشد. بنابراین ...

  • زمینه‌های حرفه‌ای‌گرایی تغییرپذیری منابع انسانی در سازمان؛ مطالعه‌ای فراتحلیلی 

    رسایی‌فرد, رسول؛ بیگلری, مجید (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    هدف تحقیق حاضر تبیین تغییرپذیری سازمانی منابع انسانی و شناسایی زمینه‌های حرفه‌ای‌گرایی تغییرپذیری منابع انسانی در سازمان است که بدین منظور از روش مطالعه فراتحلیلی نتایج حاصل از مقالات علمی استفاده گردید. اسناد (مقالات) در ...

  • سلوک فردی درآراء علامه جعفری و تاثیرآن تعالی سازمانی 

    رحمانی اصل, محمدرضا (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    بیان دقیق ماهیت و مسائل سلوک فردی در مسیر تعالی سازمانی دغدغه‌ای اساسی است؛ زیرا تا ارتباط دقیق اجزاء و عناصر روانی و درونی اشخاص آشکار نشود، آن‌‌ها نمی‌توانند با تمام حقیقت در تعالی سازمان بکوشند. عدم آشنایی کامل انسان ...

  • عوامل سازنده مدل‏های پلیسی 

    غلام‌حسینی, اسماعیل؛ افراز کنجین, ضیاء؛ بجانی, حسین (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    مدل‌های پلیسی به این اشاره دارند که 4 مدل عمده از خدمات پلیسی وجود دارد که از نظر تئوری تأیید می‌شوند. این مدل‏ها عبارتند از : پلیس حرفه‌ای ، پلیس اجتماعی ، پلیس مسئله‌گرا و گرایش امنیت اگر یک ادارة پلیس قصد داشته باشد ...

  • فرماندهان و مدیران ؛ رهبران دانشی سازمان ناجا 

    حبیبی بدرآبادی, محبوبه؛ پرویز آهی؛ اسلامی, آذر (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    در حوزه فعالیت پلیس، داشتن دانش از اهمیت والایی برخوردار است،در حال حاضر میزان استفاده از دانش در میان افراد ،گروه ها و سازمانها در حال افزایش است،این مسئله موجب شده است توانایی ایجاد،کسب،تلفیق و به کار گیری اطلاعات به ...

  • مدیریت بی تفاوتی سازمانی کارکنان 

    سیدنقوی, میرعلی؛ کشاورز حقیقی, مهدی (معاونت نیروی انسانی ناجا, 2011-12-22)
    کلیه فعالیت مدیران باید معطوف به افزایش کارایی و اثربخشی باشد. هر انسان عاقل و خردمندی نیز می خواهد بهترین کار را انجام بدهد و بهترین بهره را حاصل کند. اما پاسخ به این سوالات که چه اتفاقاتی موجب بی تفاوتی سازمانی کارکنان ...