اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز بر تاب آوری دانشجویان شاغل دانشکده علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
(ندگان)پدیدآور
پورعلی صفت, فاطمهفکری, کاتریناوجی نژاد, احمدرضانوع مدرک
Textپژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف پژوهش تعیین اثربخشی تلفیق الگوی چندمحوری شففی ببفادی بفا نهریفه یفادایری اجتمفاعیکرامبولتز بر تاب بوری دانشجویان شاغل دانشکده علوم تربیتی دانشگاه بزاد اسفممی واحفد مرودشفت بفود.روش پژوهش نیمه بزمایشی از نوع پیش بزمون – پس بزمون همراه با اروه کنترل بود. جامعه بماری کلیفهدانشجویان شاغل ارایش روان شناسی و مشاوره دانشکده علوم تربیتی دانشگاه بزاد اسممی واحد مرودشفتبودند که مجموعا 1100نفر میشدند. با نمونه ایری در دسترس پرسشنامه تاب بوری کفانر و دیویدسفون( )2003روی 100نفر از دانشجویان شاغل اجرا شد از بین کسانی که نمره کمتفری ارفتنفد 32نففر بفهتصادف انتخاب و به طور تصادفی در دو اروه بزمایش و کنترل هرکدام 16نففر جفایگزین شفدند. اعضفایاروه بزمایش 9جلسه بموزش 1/5ساعته بموزش دیدند و اعضای اروه کنترل هیچاونه بموزشفی دریاففتنکردند. پس بزمون برازار اردید و نتایج توسط بزمون بماری تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیفل رفرارارفت. نتایج نشان داد تلفیق الگوی چند محوری شفی ببادی با یادایری اجتماعی کرامبولتز در افزایش تاببوری دانشجویان تاثیر معنادار دارد
کلید واژگان
الگوی چندمحوری شفی ببادینهریه یادایری اجتماعی کرامبولتز
تاببوری
شماره نشریه
36تاریخ نشر
2013-09-231392-07-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردسازمان پدید آورنده
دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه بزاد اسممی ، واحد مرودشت، اروه مشاوره ، مرودشت ، ایراناستادیار دانشگاه بزاد اسممی ، واحد مرودشت ، اروه مشاوره ، مرودشت ، ایران
استادیار دانشگاه بزاد اسممی ، واحد مرودشت ، اروه علوم تربیتی ، مرودشت ، ایران




