دوره 7, شماره 31
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر قصه گویی همراه با ایفای نقش بر یادگیری مهارتهای اجتماعی کودکان ناتوان ذهنی آموزش پذیر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2012-06-21)پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر قصه گویی همراه با ایفای نقش بر یادگیری مهارتهای اجتماعی کودکان ناتوان ذهنی آموزش پذیر انجام شده است.این مطالعه از نوع شبه تجربی ،با طرح پیش آزمون –پس آزمون با گروه کنترل است .گروه نمونه این ...
-
تأثیر برنامة طراحی شده براساس نظریة خودتعیینگری برافزایش انگیزش خواندن دانشآموزان پسر پایة دوم راهنمایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2012-06-21)در این پژوهش، سودمندی برنامة طراحی شده بر اساس نظریة خودتعیینگری و حمایت از نیازهای روانشناختیِ شایستگی، خودمختاری و ارتباط داشتن در افزایش سازههای انگیزشیِ کارآمدی در خواندن، علاقه به خواندن و تعامل اجتماعی برای خواندنِ ...
-
مدل یابی رضایت مندی زناشویی بر پایه سبک های دلبستگی و جهت گیری مذهبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2012-06-21)از آنجا که تاثیر عوامل متعددی از جمله سبکهای دلبستگی و جهتگیری مذهبی زوجین(هریک بهطور جداگانه) در ثبات و نتیجه ازدواج بهاثبات رسیدهاست، بهنظر میرسد جمعبندی میزان تاثیر هریک از این متغیرها و تعامل آنها با یکدیگر ...
-
سبک های دلبستگی، جنسیت، رضایت زناشویی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2012-06-21)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش سبک های دلبستگی و جنسیت در پیش بینی رضایت زناشویی بود. نمونه پژوهش تعداد 266 نفر(125 مرد، 141زن) والدین دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر کرمانشاه در سال 1390 بودند که به طور تصادفی انتخاب ...
-
رابطه مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2012-06-21)تحقیق حاضر با عنوان « رابطهی مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن» میباشد. روش تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی است. روش جمعآوری اطلاعات، کتابخانهای و میدانی بوده که با استفاده از ...



