مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی تأثیر آموزش محیط زیست مبتنی بر تئوری ارتباطگرایی بر میزان یادگیری و ارتباط با طبیعت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2016-05-21)این مقاله به بررسی تأثیر آموزش محیط زیست مبتنی بر تئوری ارتباطگرایی بر میزان یادگیری مفاهیم محیط زیستی و ارتباط با طبیعت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی می پردازد. روش پژوهش در این مطالعه، شبه آزمایشی با پیش آزمون ـ پس ...
-
بررسی محتوای آموزشی مورد نیاز جهت ترویج آبزیپروری پایدار در استان گیلان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2016-05-21)صنعت آبزی پروری به عنوان یک فعالیت کشاورزی بسیار مهم در شرایط کنونی تحت تأثیر مفهوم پایداری قرار دارد که میتواند با کمترین آسیب به محیطزیست، متضمن امنیت و سلامت غذایی جامعه روستایی باشد. از آنجایی که استان گیلان از ...
-
بررسی نقش آموزشهای انبوهی در توسعه روستایی و فعالیتهای کشاورزان استان مرکزی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2016-05-21)نقش آموزش در توسعه روستایی را میتوان به طور خلاصه در ارتقاء دانش فرهنگی، اجتماعی، تخصصی و افزایش مهارت ها مؤثر دانست که به دنبال آن ارتقاء بهره وری مطلوب از نعمات الهی میسر خواهد شد. شناسایی انواع روش های آموزشی لازمه ...
-
تحلیل مبانی دینی حفاظت از محیط زیست به عنوان یک هدف تربیتی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2016-05-21)هدف این پژوهش تحلیل مبانی دینی «حفاظت از محیط زیست» به عنوان یک هدف تربیتی با شیوه توصیفی، تحلیلی و استنتاجی است. روش توصیفیـ تحلیلی را می توان به صورت یک پیوستار در نظر گرفت که با توصیف آغاز میشود و به تحلیل و در ...
-
عوامل تأثیرگذار بر ادراک کشاورزان شهرستان کرمانشاه از مدیریت خاک زراعی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2016-05-21)رشد جمعیت جهان و رشد اقتصادی از یک طرف و منابع طبیعی محدود به ویژه در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از طرف دیگر، باعث توجه جدی به مسأله پایداری محیط زیست شده است. در این راستا، تخریب و بهره برداری بیش از حدِ منابع ...



