مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر، اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بینفردی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی بود. این مطالعه نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری ...
-
اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی و بیشفعالی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارتهای سازماندهی بر مهارتهای سازماندهی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی بود. این مطالعه از نوع نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون و گروه ...
-
تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر، تأثیر آموزش شناخت احساسها و هیجانهای چهرهای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارتهای اجتماعی و نشانههای مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابلهای بود. روش این مطالعه نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون ...
-
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر، مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به اختلالات طیف اُتیسم، کمتوجهی- بیشفعالی و آهستهگام بود. روش این پژوهش توصیفی از نوع علّی- مقایسهای بود. جامعه آماری مادران دارای فرزند ...



