مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی کارآیی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک: مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی وخودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2014-06-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی کارایی مدل ماهی بزرگ در ظرف کوچک (BFLPE) از طریق مقایسه اضطراب امتحان، خودپنداره تحصیلی و خودپنداره اجتماعی دانشجویان استعداد درخشان و عادی بود. بهمنظور دستیابی به هدف فوق، 70 نفر از دانشجویان ...
-
طراحی برنامه جامع غنی سازی روابط درون خانوادگی با تأکید بر مشارکت والدین در اصلاح مشکلات رفتاری فرزندان: پیش مطالعه پژوهشی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2014-06-22)خانواده اولین محیطی است که شخصیت کودکان در آن شکل گرفته و الگوهای جسمی، عاطفی و رفتاری فرد در آن پیریزی میشود. هدف پژوهش حاضر طراحی برنامه جامع غنیسازی روابط درون خانوادگی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشانههای بالینی کودکان ...
-
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مدیریت والدین و تابآوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2014-06-22)پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت والدین و تابآوری در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان صورت گرفت. این پژوهش نیمه تجربی و در قالب طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل میباشد. تعداد 66 نفر از نوجوانان ومادران ...
-
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان عادی
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2014-06-22)کارکردهای اجرایی اهمیت زیادی در رشد زبان، کنترل رفتار، مهارتهای سازشی، مهارتهای تحصیلی و اجتماعی دارند. با توجه به اهمیت کارکردهای اجرایی هدف پژوهش حاضر مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با آسیب شنوایی و دانشآموزان ...



