مرور دوره 8, شماره 15 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
ارائه الگویی برای یادگیریالکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی کشور
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)هدف پژوهش حاضر، ارائه الگویی برای یادگیریالکترونیکی با دیدگاه کارایی در مؤسسات آموزش عالی ایران میباشد. روش پژوهش، از نوع آمیخته بوده و در دو مرحله انجام شدهاست. مرحله اول؛ کاربردی توسعهای با جامعه آماری خبرگان مطرح ...
-
بازارگرایی در آموزش عالی: واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)در پژوهش حاضر با هدف "تحلیل بازار گرایی در آموزش عالی و واکاوی نقش و کارکرد بازاریابی " از روش کیفی تئوری داده بنیاد استفاده شد. شرکتکنندگان در پژوهش سیاستگذاران، خطمشیگذاران، برنامهریزان، کارشناسان و پژوهشگران در ...
-
بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از دیدگاه اعضای هیئتعلمی
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی کیفیت اجرای طرح ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشگاه شهید بهشتی انجام شده است. روش پژوهش ترکیبی از نوع همزمان قیاسی و هدف آن در زمره تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری مورد مطالعه 70 نفر از اعضای ...
-
بهگزینی روشهای نیازسنجی آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)هدف پژوهش حاضر انتخاب روشها و الگوهای مناسب نیازسنجی آموزشی بر اساس معیارها و عوامل تاثیرگذار میباشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات، توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش، مجریان ...
-
تأملی بر شاخصهای پایداری دانشگاهی: واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامهریزان آموزش عالی
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف واکاوی دیدگاه سیاستگذاران و برنامهریزان آموزش عالی در خصوص شاخص های پایداری دانشگاهی و ارائه الگوی مفهومی جامع با استفاده از رویکرد کیفی و روش مطالعه موردی صورت گرفت. در این پژوهش سازوکارهای دانشگاه ...
-
شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)هدف این پژوهش شناسایی شایستگی های راهبردی مورد نیاز در طراحی برنامه ریزی آموزشی هنرجویان فنی و حرفه ای است. در این پژوهش از روش پژوهش ترکیبی کیفی و کمی استفاده شد. در بخش کیفی، شایستگی های کلیدی راهبردی از مقالات، اسناد ...
-
شناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد به منظور ارائه الگوی مطلوب
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)پژوهش حاضر ، به منظورشناسایی عوامل ومولفه های نابرابری های آموزشی مناطق آموزش وپرورش شهر مشهد و ارائه الگوی مطلوب انجام گرفت. که از نوع توصیفی – تحلیلی وجامعه آماری ،205336نفر دانش آموز و 2019 نفر مدیرکه ازطریق جدول مورگان ...
-
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصها و ابعاد رتبهبندی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی •
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)اینپژوهش با هدف شناسایی، تدوین و اعتباریابی ابعاد و شاخص های رتبه بندی دانشگاهها با عنایت به نظرات خبرگان آموزش عالی، اساتید دانشگاهها و دانشجویان انجام شد. داده ها طی دو مرحله کیفی و کمی جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار ...
-
طراحی الگوی نقشه مفهومی برنامه ریزی راهبردی در توسعه دانشگاه
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)نقشه مفهومی به عنوان زیرساخت تدوین برنامهریزی آموزشی استراتژیک در دانشگاههای جهان مورد توجه قرار گرفته؛ اما در دانشگاههای ایران از مبانی نظری مرتبط با آن غفلت شده است. پژوهش حاضر با هدف طراحی نقشه مفهومی برای توسعه ...
-
مقایسه میزان فلات زدگی شغلی و عوامل مرتبط با آن در بین اعضاء هیئت علمی گروه علوم پایه و علوم انسانی دانشگاههای ایران
(دانشگاه مازندران, 2019-08-23)فلات زدگی، ایستایی و رکود شخصی است. یعنی فرد نه می آموزد و نه شایستگی های خود را گسترش می دهد. هدف این مطالعه بررسی وضعیت فلات زدگی شغلی در بین اعضاء هیأت علمی است. این مطالعه به صورت پیمایش در سال 1397 در تهران، اهواز و ...



