مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارتباط بین بالاترین قیمت سهام در گذشته و بازده آن در سطوح مختلف شاخص بازار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین بالاترین قیمت سهام در ۵۲ هفته ی گذشته و بازده آن در سطوح مختلف شاخص بازار سهام میباشد. همچنین در این پژوهش ارتباط بین روند های کوتا مدت تر، شامل دوره های ۶۰ روزه، ۲۰ روزه و ۵ روزه ...
-
رابطه بین تورم و معیارهای ارزیابی بودجه بندی سرمایه ای در شرکت ها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)وجود اطلاعات مالی صحیح و معتبر باعث اتخاذ تصمیمهای مفید اقتصادی میگردد. پژوهش حاضر در صدد است تا به بررسی رابطه تورم و معیارهای ارزیابی بودجهبندی سرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بپردازد.جامعه ...
-
ارزیابی عملکرد بانک ها با استفاده از روش ترکیبی -TOPSIS FAHP
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)یکی از مهمترین ابزارهای تعیین نقاط قوت و ضعف عملکرد، شناسایی فرصتها و تهدیدهای بیرونی شرکتها و رتبهبندی شرکتها است. با توجه به ابنکه بورس اوراق بهادار تهران بر اساس معیارهای کیفی از جمله به موقع بودن اطلاعات، کیفیت ...
-
بررسی عوامل تعیین کننده نسبت پرداخت سود سهام با استفاده از شبکه عصبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)تحقیق حاضر به بررسی عوامل تعیینکننده نسبت پرداخت سود سهام همچنین مقایسه قدرت پیشبینی شبکههای عصبی و مدل رگرسیون حداقل مربعات بهمنظور برآورد نسبت پرداخت سود سهام میپردازد. هدف این تحقیق شناسایی و تبیین عوامل تعیینکننده ...
-
مقایسه قدرت پیش بینی بحران مالی توسط تکنیک های مختلف هوش مصنوعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)امروزه پیشرفت سریع فنآوری و تغییرات محیطی وسیع، منجر به رقابت روزافزون شده و دستیابی به سود را محدود و احتمال دچار شدن به بحران مالی را افزایش داده است. هدف این تحقیق بررسی قدرت پیشبینی بحران مالی توسط تکنیکهای مختلف ...
-
داده کاوی صورتهای مالی جهت اعطای تسهیلات مالی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2013-05-22)بررسی، سنجش و اندازه گیری اعتبار مشتریان در مؤسسات اعتباری، امروزه یکی از مهمترین تصمیمهای مالی بشمار میآید. نحوه تصمیمگیری در خصوص اعطای تسهیلات به مشتریان از این جهت دارای اهمیت میباشد که عدم ارزیابی دقیق مشتریان ...



