دوره 8, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی اثربخشی تدریس درس تفکر و پژوهش به شیوه مشارکتی بر تفکر خلاق و مهارتهای خواندن دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر تعیین میزان اثربخشی تدریس درس تفکر و پژوهش به شیوه مشارکتی بر تفکر خلاق و مهارتهای خواندن دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهر تبریز بود. روش تحقیق، از لحاظ هدف کاربردی و طرح پژوهش نیمهآزمایشی از نوع پیشآزمون- ...
-
بررسی تصور کودکان پیش دبستانی شهر مهاباد در مورد خداوند
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر، بررسی و شناسایی تصور کودکان پیش دبستانی شهر مهاباد در مورد خداوند است. نوع این پژوهش، کیفی و روش آن، پدیدار شناسی است. جامعه آماری این مطالعه، شامل کلیه کودکان پسر و دختر پیش دبستشانی شهر مهاباد است. حجم ...
-
کنوانسیون جهانی حقوق کودک و فرصتهایی که برای پرورش تفکر مستقل درکودکان ارائه میدهد
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2018-02-20)پژوهش حاضر با هدف تحلیل مفاد کنوانسیون جهانی حقوق کودک و بررسی فرصتهایی که برای پرورش تفکر مستقل در کودکان ارائه میدهد؛ انجام شده است. سوال کلی تحقیق عبارت است از این که کنوانسیون جهانی حقوق کودک از کدام محتوای مفید ...
-
نقش میانجیگری باورهای معرفت شناختی در رابطه بین باورهای ضمنی هوش با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2018-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجیگری باورهای معرفتشناختی در رابطه بین باورهای ضمنی هوش با پیشرفتتحصیلی انجام شد. طرح پژوهش از نوع طرحهای همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانشآموزان دوره اول متوسطه استان ...



