دوره 8, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مفهوم فلسفه نزد ویتگنشتاین متأخر و لیپمن
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2017-08-23)ویتگنشتاین متأخر مسائل فلسفه را ناشی از عدم درک منطق زبان میداند و معتقد است فلسفه به مثابهی یک راه درمان باید با روشن ساختن گرامر مفاهیم مشکلزا، مسائل فلسفی را منحل کند. تاکید ویتگنشتاین بر مباحثی مانند گروه یا جامعة ...
-
تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر سطح پرسشگری دانشآموزان دوره ابتدایی
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2017-08-23)پژوهش حاضر با روش شبه آزمایشی،طرح دو گروهی با پیش آزمون و پس آزمون صورت پذیرفت. نمونه آماری شامل 120 نفر(60 نفر گروه آزمایش و 60 نفر گروه کنترل) بود. از روش سنجش توانایی پرسشگری فیشر که مبتنی بر داستان خوانی و پرسشگری بود ...



