مرور دوره 7, شماره 1 بر اساس موضوع "فلسفه برای کودکان ونوجوانان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تاثیر روش حلقهی کندوکاو فلسفی بر مهارتهای گفتوگویی دانشآموزان ابتدایی
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2016-05-21)هدف از این مقاله بررسی تاثیر برنامهی کندوکاو فلسفی برای کودکان و نوجوانان بر مهارتهای گفتوگویی دانشآموزان است. برای ارزیابی میزان تأثیر برنامه، نمونهی کوچکی از دانشآموزان دختر دبستانی، در یک دورهی 11 جلسهای، تحت ...



