دوره 5, شماره 10
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی آموزش فلسفه بر قضاوت اخلاقی و عزت نفس دانشآموزان نابینا
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-11-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر اجرای برنامۀ فلسفه برای کودکان به روش حلقۀ کندوکاو بر بهبود عزت نفس و قضاوت اخلاقی در دختران و پسران نابینای 9-11 ساله در سال 1392-1393 بود. تعداد 28 نفر دختر و پسر نابینا (14 نفر گروه آزمایش ...
-
رابطۀ سبک رفتار رهبری معلم با خلاقیت دانشآموزان مدارس راهنمایی
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-11-22)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ سبک رفتار رهبری معلم با خلاقیت دانشآموزان راهنمایی شهر مرند و روش پژوهش از نوع همبستگی بود. جامعۀ آماری شامل همة دانشآموزان راهنمایی شهر مرند بود و با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای ...
-
تأثیر آموزش مستقیم مهارتهای تفکر بر تفکر نقادانة دانشآموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-11-22)هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین تأثیر آموزش مستقیم مهارتهای تفکر بر تفکر نقادانۀ دانشآموزان دختر ابتدایی است. روش تحقیق از نوع روش نیمهتجربی و طرح دوگروهی با پیشآزمون و پسآزمون بوده است. آزمودنیها شامل 32 دانشآموز ...



