مرور دوره 3, شماره 11 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزشگذاری برند بانکها مبتنی بر مدلهای ارزشگذاری برند با استفاده از مدل تصمیمگیری چند معیاره Topsis (مطالعه موردی: بانک ملت، پاسارگاد و پارسیان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-06-21)برند یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان میباشد و تصویری است که سازمان یا شرکت را با همه ابعادش معرفی میکند و تصویری از آنچه را که هست یا میخواهد باشد را در ذهن بیننده، مشتریان، مصرفکنندگان ایجاد میکند. ...
-
توزیع هذلولوی تعمیم یافته و کاربرد آن در ریاضیات مالی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-06-21)در دههی هفتاد مدل بلک شولز نقش عمدهای در قیمتگذاری مشتقات مالی داشت. اما بعدها به دلیل ضعف عمدهی آن، مدلهای متنوع دیگری ارائه شد. خانواده فرایندهای لوی یکی از متداولترین مدلها است که برای قیمتگذاری داراییهای مالی ...
-
مقایسه عملکرد مدلهای رگرسیونی ARIMA وشبکه عصبی باالگوریتم ژنتیک (GMDH) درپیش بینی قیمت نفت خام ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-06-21)این پژوهش باهدف معرفی یک الگوی مناسب جهت پیش بینی قیمت نفت خام سنگین ایران صورت پذیرفته است. داده های مورداستفاده دراین پژوهش به صورت هفتگی وشامل بازه ی زمانی هفته سوم 4/2002 الی هفته چهارم 7/2011 که مشتمل بر485مشاهده ...
-
مقایسه مدل های شبکه عصبی با مدل سری زمانی باکس- جنکینز در پیش بینی شاخص کل قیمت سهام بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-06-21)پژوهش حاضر به مقایسه مدلهای شبکه عصبی و سریزمانی در پیشبینی قیمت شاخص سهام میپردازد. بدین جهت سه مدل از شبکههای عصبی(پروسپترونی چند لایه ،پایهای شعاعی و رگرسیونی) و یک مدل از مدلهای سریزمانی (باکس- جنکینز) مورد ...
-
کشف مدیریت سود با استفاده از شبکههای عصبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-06-21)مطالعات متعددی به بررسی مدیریت سود در شرایط مختلف پرداختهاند. در اغلب این مطالعات فرض بر آن است که سود از طریق اقلام تعهدی حسابداری، مدیریت میشود. از این رو مدلهایی جهت مدیریت سود بر مبنای اقلام تعهدی بسط و توسعه داده ...



