نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرزاقی, محمد ابراهیمfa_IR
dc.contributor.authorمهرابی, قاسمfa_IR
dc.contributor.authorسلطانی مقدم, پگاهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:08:54Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:08:54Z
dc.date.available1399-07-09T10:08:54Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:08:54Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-10-22en_US
dc.date.submitted1394-07-30fa_IR
dc.identifier.citationرزاقی, محمد ابراهیم, مهرابی, قاسم, سلطانی مقدم, پگاه. (1394). مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان. فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش, 2(1), 21-29.fa_IR
dc.identifier.urihttp://fmss.journals.pnu.ac.ir/article_2350.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/375891
dc.description.abstractهدف این پژوهش مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه‌های فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان بود. تحقیق حاضر از نوع تحلیل محتوا و از حیث اجرایی کاربردی بود. جامعه آماری تحقیق را وب‌سایت‌های 3 لیگ فوتبال (ایران، اسپانیا و انگلستان) تشکیل می‌داد و از هر باشگاه سه تیم که بیشترین امتیاز یا افتخار را در پنج سال اخیر در لیگ خود داشتند (آرسنال، چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، سپاهان اصفهان، پیروزی تهران و استقلال تهران)، در 31 ویژگی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی تجزیه‌وتحلیل یا به‌نوعی مقایسه  شدند. به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات از چک‌لیست استاندارد بازاریابی راسکو (2014) استفاده شد و محتوی وب‌سایت باشگاه‌ها از نظر ویژگی‌های بازاریابی موردبررسی قرار گرفت. یافته‌های تحقیق بیانگر آن بود که باشگاه‌های فوتبال اسپانیایی وضعیت بهتری نسبت به وضعیت باشگاه‌های فوتبال انگلیسی و همچنین هر دو باشگاه وضعیت بهتری نسبت به باشگاه‌های فوتبال حاضر در لیگ ایران از ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی داشتند. بنابراین با توجه به نتایج تحقیق حاضر، باشگاه‌های فوتبال ایران نیازمند بازنگری اساسی و گسترده‌ای در به‌روزرسانی ساختاری جهت تقویت کانال‌های ارتباطی خود دارندfa_IR
dc.format.extent243
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Journal Of Organizational Behavior Management in Sport Studiesen_US
dc.subjectمدیریتfa_IR
dc.subjectارتباطfa_IR
dc.subjectمشتریfa_IR
dc.subjectباشگاهfa_IR
dc.subjectفوتبالfa_IR
dc.titleمقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، مدیریت ورزش دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت ورزش دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue1
dc.citation.spage21
dc.citation.epage29


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد