نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبهاری, جعفرfa_IR
dc.contributor.authorفراهانی, بنفشهfa_IR
dc.contributor.authorبهاری, شهلاfa_IR
dc.contributor.authorبذله, مرجانfa_IR
dc.contributor.authorبهاری, حامدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:46:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:46:31Z
dc.date.available1399-07-09T09:46:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:46:31Z
dc.date.issued2017-10-23en_US
dc.date.issued1396-08-01fa_IR
dc.date.submitted2016-09-14en_US
dc.date.submitted1395-06-24fa_IR
dc.identifier.citationبهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز). جغرافیا و مطالعات محیطی, 6(23), 25-40.fa_IR
dc.identifier.issn2008-7845
dc.identifier.issn2345-5985
dc.identifier.urihttp://ges.iaun.ac.ir/article_600704.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/368426
dc.description.abstractتحقیق حاضر با هدف بررسی نقش واسط کیفیت ادراک شده در تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری درهتل های 5 ستاره استان آذربایجان شرقی، شامل:هتل های پارس ائل گلی و شهریار در فروردین1395صورت پذیرفته است.داده های مورد نیاز برای این تحقیق با روش نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس از میهمانان هتل های 5 ستاره شهر تبریز و با ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است.تحقیق حاضر،ازنظر هدف،کاربردی و براساس روش گردآوری داده ها،توصیفی و از نوع پیمایشی است.همچنین از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart pls به منظور تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه میهمانان هتل های 5 ستاره شهرتبریز در نظر گرفته شده است.با توجه به این که حجم جامعه نا معلوم می باشد از فرمول کوکران به منظور تعیین حجم نمونه استفاده شده است.حجم نمونه مورد بررسی 196 نفر از میهمانان هتل های 5 ستاره شهرتبریزمی باشد.نتایج بدست آمده حاکی از آن است که متغیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان تأثیر مستقیم و معناداری دارد؛ و همچنین تأثیر کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان مستقیم و معنادار است.و از سوی دیگر متغیر کیفیت رابطه با مشتری از طریق نقش واسط کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تأثیرغیرمستقیم و معناداری دارد.fa_IR
dc.format.extent472
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادfa_IR
dc.relation.ispartofجغرافیا و مطالعات محیطیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Geography and Environmental Studiesen_US
dc.subjectکیفیت ادراک شدهfa_IR
dc.subjectکیفیت رابطه با مشتریfa_IR
dc.subjectوفاداری مشتریانfa_IR
dc.subjectصنعت هتلداریfa_IR
dc.subjectتبریزfa_IR
dc.subjectگردشگریfa_IR
dc.titleبررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت گردشگری، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت گردشگری، دانشگاه مازیار رویان، مازندران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، صندوق پستی 3697-19395، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت گردشگری، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه شیمی، دانشگاه پیام نور، صندوق پستی 3697-19395، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue23
dc.citation.spage25
dc.citation.epage40


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد