نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبیگ پور تنها, مریمfa_IR
dc.contributor.authorیگانگی, سید کامرانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:42:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:42:26Z
dc.date.available1399-07-09T09:42:26Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:42:26Z
dc.date.issued2020-08-22en_US
dc.date.issued1399-06-01fa_IR
dc.date.submitted2020-08-07en_US
dc.date.submitted1399-05-17fa_IR
dc.identifier.citationبیگ پور تنها, مریم, یگانگی, سید کامران. (1399). بررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه). فضای گردشگری, 9(35), 95-108.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8827
dc.identifier.issn2676-7228
dc.identifier.urihttp://gjts.malayeriau.ac.ir/article_675959.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/367087
dc.description.abstractهدف بررسی رفتار مشتریان متأثر از تأخیر در خدمات می‌باشد. تعداد فرضیات مورد آزمون در این پژوهش، 9 فرضیه می‌باشد. روش این پژوهش از نظر بررسی متغیرها از نوع توصیفی – پیمایشی و از نظرنوع هدف، کاربردی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش هتل پارسیان کرمانشاه می‌باشند. روش نمونه‌گیری در این پژوهش تصادفی ساده بود که تعداد 384 نفر به عنوان نمونه از طریق فرمول کوکران، برای جمع‌آوری داده‌ها انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد که روایی و پایایی آن نیز مورد اعتبارسازی قرار گرفت. برای تجزیه تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیات، از روش تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از نرم افزار معادلات ساختاری آموس نسخه‌ی 22 استفاده شده است. با توجه به نتایج پژوهش، تأخیر در خدمات دهی بر عصبانیت و عدم اطمینان مشتریان تأثیر مثبت و بر قابلیت پذیرش آنها تأثیر منفی دارد. همچنین عصبانیت و عدم اطمینان بر تمایل به خرید تأثیر منفی و بر بازاریابی دهان به دهان منفی تأثیر مثبت دارند. در پایان قابلیت پذیرش نیز بر تمایل به خرید تأثیر مثبت ولی بر تمایل به بازاریابی دهان به دهان منفی تأثیر منفی دارد.fa_IR
dc.format.extent450
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایرfa_IR
dc.relation.ispartofفضای گردشگریfa_IR
dc.subjectتأخیر در خدمات دهیfa_IR
dc.subjectعصبانیتfa_IR
dc.subjectعدم اطمینانfa_IR
dc.subjectتمایل به خریدfa_IR
dc.subjectبازاریابی دهان به دهان منفیfa_IR
dc.titleبررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجو دوره دکتری ، گروه مدیریت بازار یابی ، دانشگاه آزاد اسلامی همدان ، همدان ؛ ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مهندسی صنایع ؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue35
dc.citation.spage95
dc.citation.epage108
nlai.contributor.orcid0000-0002-7028-2619
nlai.contributor.orcid0000-0003-0421-6258


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد